Już od 30 sierpnia, czyli wraz z początkiem nowego sezonu, w trakcie każdego meczu ligowego rozgrywek PGNiG Superligi mężczyzn będzie można zobaczyć nową czołówkę i oprawę graficzną transmisji telewizyjnych. Za cały projekt nowej oprawy wizualnej odpowiada polska agencja Black Burst.
Wraz z sezonem 2019/2020 PGNiG Superliga wkracza w zupełnie nowy etap w historii swojego rozwoju. Dzięki umowie sprzedaży praw telewizyjnych do Telewizji Polskiej, mamy zagwarantowane ogromne świadczenia promocyjne dla rozgrywek, a dostęp do transmisji zyskało ponad 35 mln mieszkańców Polski. Wraz z zapewnieniem szerokiego dotarcia, postanowiliśmy zadbać o szereg elementów budujących wartość rozgrywek w oczach kibiców i biznesu. Jednym z nich, jest oprawa graficzna transmisji, prezentująca rozgrywki zgodnie z ich kluczowymi wartościami – profesjonalnie, nowocześnie i dynamicznie. To jeden z kilku wdrażanych projektów, dzięki któremu PGNiG Superliga dołączy wkrótce do absolutnego topu europejskich lig sportowych. – powiedział Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o.
W ramach nowej oprawy, w jednolitej stylistyce prezentowane będą wszystkie elementy oprawy telewizyjnej, między innymi prezentacje składów drużyn, wyników spotkań, terminarze czy statystyki meczowe. Całej oprawie towarzyszyć będzie sygnet i logo rozgrywek PGNiG Superligi. Każdą transmisję poprzedzi czołówka prezentująca wszystkie 14 herbów klubów rywalizujących o tytuł Mistrza Polski.
Nowa oprawa graficzna PGNiG Superligi to efekt wielu lat doświadczenia w projektowaniu grafiki dla wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W nowej oprawie nawiązaliśmy do logo Superligi łącząc je z elementami grafiki 3D – stąd przewaga niebieskiej kolorystyki, zaokrąglone białe ramki, a także symbol siedmiu splecionych dłoni. Zaproponowana przez nas grafika jest przejrzysta i elegancka, doskonale oddaje charakter tej dyscypliny i w czytelny sposób pozwala widzowi śledzić przebieg rozgrywek. Mamy nadzieję, że stworzona przez nas w najbardziej zaawansowanej na świecie technologii VizRT oprawa stanie się punktem odniesienia dla innych dyscyplin i wyznaczy nowe standardy w realizowaniu grafiki sportowej. – mówi Maciej Kowalski z agencji BlackBurst.
Rozgrywki PGNiG Superligi mężczyzn wystartują 30 sierpnia. Nową oprawę będzie można zobaczyć już w trakcie hitowego meczu inauguracyjnego, w którym Orlen Wisła Płock zmierzy się z Azotami Puławy. Bezpośrednią transmisję ze spotkania przeprowadzi kanał TVP Sport. Mecz będzie można obejrzeć również poprzez stronę www.tvpsport.pl, za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport i na kanale YouTube. Początek transmisji w piątek 30 czerwca od godziny 17:35.
Link do oglądania Meczu Otwarcia na TVP Sport: https://bit.ly/2LdI96h